mandag den 7. januar 2013

2013 et nyt år en ny tid


Humleby ved Carlsberg i København!

Lidt sjov med photoshop er altid underholdene! 



Hey folkens!
 Sorry at der er gået så lang tid men sådan er det jo med december måned...den forsvinder super hurtigt! Så nu er december stress, jule tamtam og pakkereset endelig slut.  På en måde er det jo meget hyggeligt med gaver og and men på den anden side er det totalt ligegyldigt når man af flere dele af sin familie kun får et gavekort til H&M fordi de ikke kan finde ud af at finde noget godt til en...hvor upersonligt er det ikke lige?...det er lige ved at jeg hellere vil være fri, men nå ja så er det heller ikke værre. Nej nytår det er noget jeg forstår! For der får man lov til at være sammen med sine aller, aller bedste venner og kan bare hygge og gøre det på ens egen måde! I år tog jeg over til min ven CG i København. Vi var ca. 12 fra efterskolen plus et bar til som jeg mere eller mindre kendte i forvejen. Der efter skulle jeg sådan set have været i skole den 3. men jeg blev i København fordi jeg skulle til et UP møde den 5. så idag var den første skoledag for mig efter ferien...lidt hårdt at stå så tideligt op...men jeg kom dog op...
Jeg får desværre ikke taget så mange billeder som jeg før har gjordt. Jeg mangler nok noget og nogle at tage billeder af. Men i næste weekend for jeg besøg af en meget dejlig og kreativ veninde så jeg håber vi for tegnet, klippet og klistret en masse! 

P.S. kransekagen har Thea og jeg selv lavet! Den var go!