onsdag den 24. oktober 2012

Er stilhed lige med ensomhed?




STILHED FØR STORM
(min efterskolerejse)

Jeg formaterede i fermaten
Faldt til Ro
Mens jeg så mennesker der byggede Bånd og Bro
Og lo så tårerne trillede
Over tabt Kærlighed
Der når øjnene mødtes, kun var en besværlighed

Jeg skrumpede mens jeg voksede
Som eksistens i mængden,
Og håbede så inderligt på det holdte i længden

jeg lyttede til dig
og slugte det du sagde råt og brutalt
tænkte til tider det godt kunne ende galt
det eneste jeg kunne give Dig var Mig
jeg har ingen svar
jeg er bare den der tar’
Og lytter på det du har.

Dansende og energisk
Gav Trygt slip, og BANG!
Drak mig fuld for første gang

Med en kop te i den ene hånd og en Ven i den anden
Der hjælper mig nu, hvor jeg er bange som bare fanden
Jeg vil ikke tilbage i den gamle rille
Det er det der får Tårerne til at trille 


Skrevet af min gode veninde: Freja Cicilia Røskva Kirk
Idéen med bloggen var at Freja skulle skrive og jeg skulle tage billederne til...det er så ikke blevet til så meget men nu er vi da godt igang (: